לפנק את העובדים שלכם ביום העצמאות

אוהל צל מתקפל עמיד למים - טנט

כל חג הוא תירוץ לפנק את העובדים שלכם במתנה, לרוב אלו הם ראש השנה ופסח שתופסים את מלוא תשומת הלב במהלך השנה ותופסים חלק עיקרי בתקציב המיועד למתנות לעובדים, אם כי בשנים האחרונות ישנה עלייה ניכרת בחלקות המתנות גם בחגים הנוספים – וביניהם יום העצמאות, יום החג של המדינה.

בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם כמה רעיונות יצירתיים לפנק ולהפתיע את העובדים שלכם עם מתנות באווירת יום העצמאות.

ספסל ושולחן מתקפל

יום העצמאות נחשב ליום המנגל הלאומי והוא מוציא הרבה מאוד אנשים, גם בתקופה זו, לפארקים ולשמורות הטבע כדי לעשות "על האש" כמו שצריך עם החברים או עם המשפחה.

לא כל הפארקים מאוזרים בשולחנות וכסאות ותמיד טוב שיהיה לנו איזה ספסל מתקפל שנוכל לשבת עליו בכיף, להינות מאוכל טוב, שמש טובה ואווירה מדהימה.

כיסאות ים ממותגים

כיסא מתקפל לשרוול נשיאה קטן

49.84  - 63.90 

מוצרי פרסום לקמפינג ולים

שולחן פיקניק מתקפל עם 4 כסאות

142.90  - 175.90 

צידנית איכותית

עוד מתנה שימושית מיוחד באווירת חג העצמאות היא צידנית. איך נאחסן את כל הבשר והשתייה שאנחנו מביאים איתנו? יש מגוון רחב של צידניות במגוון גדלים שנותנים לנו את הפתרון המושלם לבעיית הקירור של האוכל והשתייה.

צידניות ממותגות

סל צידנית מתקפל – 24 ליטר

37.90  - 49.90 
16.90  - 19.90 

רמקול בלוטוס

אז נכון, צריך להתחשב באלו שיושבים לצידנו וחוגגים את החג, אבל בשביל להעלות את האווירה מומלץ לשלב ב"על האש" שלנו את המוזיקה שאנחנו אוהבים. יש מגוון רמקולים ניידים שניתן לקחת איתנו, שיספקו לנו איכות טובה, מוזיקה נהדרת והם בכלל לא תוספים לנו מקום.

מגוון אפשרויות נוספות

אם האפשרויות שנתנו לכם לא מספיקות, תמיד תוכלו לרפרף באתר שלנו וללקט מגוון רעיונות נוספים שיסייעו לכם בפינוק העובדים שלכם ביום העצמאות. לנוחיותכם, הכנו עבורכם קטגוריה שלמה מלאה במוצרים מתאימים.

מתנות ליום העצמאות לעובדים >>

לכל המוצרים באתר שלנו ניתן להוסיף מיתוג אישי עם לוגו החברה כדי להוסיף למיתוג והפרסום של העסק שלנו. כי זו המומחיות שלנו, מוצרי פרסום ממותגים לעסק שלכם – באיכות גבוהה במיוחד.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעה משתלמת. הנחות לכמויות גדולות.

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן