מטריות ממותגות

מציג את כל 10 התוצאות

מטריות ממותגות עם לוגו – מוצר מושלם לפרסום העסק וקד"מ. מבחר מטריות למיתוג אישי: מטרייה הפוכה, מטריית גולף, מטרייה עם ידית מעץ, מטריות מתקפלות ומטריות פשוטות במבחר צבעים וגדלים. מטריות לעובדים ולקוחות עם שם העסק, סלוגן או לוגו מזמינים בלוגו גיפט.


מטריות ממותגות

מטריות הן כלי חיוני בכל עונת חורף. הגשם הישראלי אמנם לא מספק הרבה ימי גשם – אבל כמו שאומרים, "כשיורד הגשם – הוא יורד כמו מבול".

כדי להימנע מלהירטב בגשם הישראלי הסוער והקר, או לפחות לצמצם מאוד את הפגיעה ממנו, נדרשת בין היתר מטריה איכותית וטובה על מנת להגן על עצמנו מזעם המים היורד מן השמיים…

מהי מטריה איכותית וטובה?

בדרך כלל מדובר במטרייה גדולה ורחבה, העשויה מחומרים חזקים ועמידים, ובעלת אחיזה טובה ביד כך שנוח לקחת אותה גם במצב פתוח וגם במצב סגור. מטריה כזו משרתת היטב את המטרה שלה – להשאיר אותך יבש בזמן הסערה הרטובה.

זו הסיבה שמטריות ממותגות, בתנאי שהן איכותיות ועמידות, הינן מתנת חורף נהדרת לעובדים ולקוחות: הן כל הזמן בשימוש בתקופת החורף, משתמשים בהן ברחוב לעיני כל העוברים והשבים, ובכך המותג שלך מקבל חשיפה רחבה במקומות הומי אדם.

מטריות ממותגות, עם המסר השיווקי המתאים, יכולות לשרת היטב את חשיפת המותג שלך: כך, למשל, מסר שיווקי המתכתב עם מזג האוויר הסוער שקיים בעת השימוש במטריה, יכול למשוך תשומת לב וגם להיכנס היטב לזיכרון של אלו שרואים אותו.

בנוסף, מטריות ממותגות הינן יחסית זולות להפקה, ולכן ניתן להזמין אותן בכמויות יחסית גדולות בלי "לפוצץ את הכיס". חשוב להשקיע מחשבה במסר השיווקי שתרצו להעביר על מתנה של מטריות ממותגות, ולהתאים אותו גם לאיכות ולעמידות של אותן מטריות – ואז לבצע הזמנה של כמות נדרשת, כמובן בהתאם לתקציב שלכם.

מה היתרונות של מטריות ממותגות?

מטריות ממותגות הינן כלי פרסומי נפוץ למדי, הנראה ברחובותינו ובמקומותינו כמעט בכל חורף.

למה הוא כל כך נפוץ? מה היתרונות של מטריות ממותגות?

ראשית, מדובר במתנה מאוד שימושית, ומאוד מקובל להשתמש במטריות לאורך תקופת החורף. זה אומר שכל אחד ידע להעריך מתנת חורף בדמות מטריה ממותגת איכותית ועמידה.

שנית, יחסית זול להפיק מטריות ממותגות. העלות פר יחידה מראש איננה גבוהה, וככל שתפיקו יותר מטריות כאלו, כך המחיר עבור כל יחידה ירד, ואפילו באופן משמעותי. המחיר הנמוך יחסית של מטריות ממותגות הופך אותן למתנה אטרקטיבית גם בעיני אלו הנותנים אותן.

שלישית, מדובר בכלי פרסומי מאוד אפקטיבי. מטריות, מטבען, נפרשות במלוא היקפן בימי גשם תוך שהות במרחבים פתוחים והומי אדם בדרך כלל. תכונה זו של מטריות בכלל, ומטריות ממותגות בפרט, חושפת את הפרסום שלך על גבי מטריה ממותגת לעיני רבים במרחב הציבורי.

רביעית, ניתן להתאים את המסר השיווקי שעל המטריות למצב השימוש שלהן – כלומר, ידוע שמטריות באות לידי שימוש בזמני גשם. ניתן לבנות מסר שיווקי שבדיוק מתכתב עם המצב הזה – עם הרטיבות, הקור, הרוח והעננות המלווים כל סערת גשמים – ובכך למקסם את האפקט השיווקי והפרסומי שעל גבי המטריות הממותגות מטעמך.

סך היתרונות של מטריות ממותגות הופך אותן לכלי פרסומי זול ואפקטיבי במיוחד בתקופת החורף. זה נכון שבימי הקיץ רובנו מאפסנים את המטריה במחסן – אבל מה שיפה במטריה איכותית ועמידה, הוא שבכל חורף מחדש מוציאים אותה מן הארון, ונחשפים מחדש למסר השיווקי שעל גביה. בכך מתגלה יתרון חמישי: חשיפה חוזרת לאורך שנים עבור המסר השיווקי והפרסומי שלך!

אילו מטריות ניתן למתג?

מטריות הן כלי פרסומי זול ואטרקטיבי עבור עסקים וחברות רבות, בשל העלות הנמוכה של הפקתן לעומת החשיפה הגדולה יחסית שהן יכולות להביא, בעת השימוש בהן במרחבים הפתוחים והציבוריים.

נשאלת השאלה – אילו מטריות ניתן למתג? ואולי כדאי לדייק את השאלה: אילו מטריות הכי נכון למתג?

התשובה הקצרה היא שניתן למתג את כל סוגי המטריות. פעולת הדפוס על גבי בד המטרייה אינה מסובכת באופן יחסי.

אולם ככל שהמטריה תהיה קטנה יותר, כך המיתוג על גביה יהיה קטן בהתאם, ופחות חשוף לעיני הציבור. במקרה כזה, המיתוג יהיה מופנה יותר כלפי המשתמש עצמו ופחות כלפי הציבור החיצוני – אז מומלץ למתג את הנרתיק או התיק של אותה מטריה, הידית שלה ואולי גם את שטח בד המטריה.

לעומת זאת, מטריות גדולות ורחבות יכולות לתפקד כמו שלט פרסומי ענקי נייד, ההולך עם המשתמש בהן לכל מקום בזמן של גשם.

בנוסף, כדאי לשקול את איכות ועמידות המטריה בעת המיתוג שלה. אם מדובר במטריות זולות וחלשות, שעלולות להישבר בסערה הראשונה של השימוש בהן, אזי המיתוג על גביהן עלול להתגלות כבזבוז, שכן המטריות הללו על המיתוג שעליהן תיזרקנה לפח הזבל…

לעומת זאת, מטריות רחבות ועמידות, שיכולות להחזיק מעמד שנים ועומדות גם ברוחות סערה חזקות, הינן כלי פרסומי בעל פוטנציאל חשיפה ארוך טווח, ולכן מומלץ למתג אותן.

מה העלות של מטריות ממותגות

את המרכיבים של עלות מטריות ממותגות, מנקודת המבט של מזמין המטריות כמובן, ניתן לחלק לכמה פרמטרים: איכות, גודל וכמות.

איכות המטריה נקבעת בין היתר על ידי החומרים המרכיבים אותה, מידת עמידותה בגשם ורוחות חזקות, וכמובן העמידות של מנגנון הפתיחה והסגירה של המטריה. פרמטר נוסף של איכות, או הערך הנתפס של איכותה בעיני משתמש הקצה שלה, נעוץ בעיצוב שלה ואפילו הטכנולוגיה של המטריה. כל אלו משפיעים על עלות הייצור של כל מטריה, כאשר כלל האצבע הוא שככל שאיכות המטריה עולה – כך גם העלות של ייצור ושיווק היחידה יעלה.

גודל המטריה גם משפיע על עלות הייצור ומחיר המטריה לצרכן. ככל שהמטריה גדולה יותר, מן הסתם היא "צורכת" יותר חומרי גלם, ולכן כל יחידה תעלה יותר. גם הערך הנתפס בעיני המשתמשים של מטריות גדולות הינו גבוה יותר ביחס לזה של מטריות קטנות, ולכן המחיר של מטריות ממותגות גדולות גבוה יותר.

כמות המטריות הממותגות הרצויות משפיעה על המחיר של כל יחידה. בדרך כלל, כלל שמזמינים יותר יחידות מן המוצר, כך המחיר עבור כל יחידה יורד. זה נכון בהרבה מאוד ענפי ייצור, וכך גם בענף המטריות הממותגות.

פרמטר רביעי ואחרון המשפיע על העלות של מטריות ממותגות הינו אופי המיתוג על גבי המטריה: כלל שעבודת הדפוס תהיה מורכבת יותר – למשל גרפיקה מורכבת יותר, או יותר צבעים – כך גם העלות עבור כל הפקה של מטריה ממותגת תעלה בהתאם.

מעוניינים במטריות ממותגות בהתאם לתקציב שלכם? פנו אלינו עוד היום, ותקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית לתקציב והצרכים שלכם!

דילוג לתוכן