מתנות לעובדים

סנן

מסננים פעילים

מציג את כל 2 התוצאות

מתנות לעובדים

המבחר הרחב של מתנות לעובדים מאפשר לכל מנהלת HR בכל חברה, ארגון או בית עסק, לעשות את הבחירה הנכונה ולהעניק לעובדים משהו שימושי ואיכותי כאחד. חשוב לציין, כי כאשר אתם מעניקים מתנות לעובדים ממקום העבודה, אתם יכולים לשלב מתנות ממותגות עם לוגו החברה, כך שתמיד תהייה תזכורת מהיכן הם קיבלו את המתנה. מתנות ממותגות אף מגדילות את תחושת השייכות ואת התפיסה לגבי האיכות והיוקרה של מקום העבודה.

סנן לפי מחיר

מתנות לעובדים

תוכן אקורדיון
תוכן אקורדיון

שמיכות וכרבוליות

כירבולית מפנקת – קלאוד

34.90  - 48.90 

המבחר הרחב של מתנות לעובדים מאפשר לכל מנהלת HR בכל חברה, ארגון או בית עסק, לעשות את הבחירה הנכונה ולהעניק לעובדים משהו שימושי ואיכותי כאחד. חשוב לציין, כי כאשר אתם מעניקים מתנות לעובדים ממקום העבודה, אתם יכולים לשלב מתנות ממותגות עם לוגו החברה, כך שתמיד תהייה תזכורת מהיכן הם קיבלו את המתנה. מתנות ממותגות אף מגדילות את תחושת השייכות ואת התפיסה לגבי האיכות והיוקרה של מקום העבודה.

מתנות לעובדים הן חלק מן ההווי של כל מקום עבודה. הן החלו כמסורת שהונהגה על ידי וועדי עובדים, ואפילו הוכנסו לחלק מהסכמי העבודה במשק – אבל מאז הן הפכו גם לחלק מן המוסכמות הבלתי כתובות בין עובדים למעסיקיהם.

מתנות לעובדים הם חלק מהווי ותרבות ארגונית של כל מקום עבודה. הם תורמים לגיבוש של החברה והעסק, מעלים את הנאמנות של העובדים למקום עבודתם ומגבירים את "גאוות היחידה".

מתנות לעובדים גם יכולות לטפח וליצור שפה ארגונית ייחודית לעסק, כחלק מאותו הווי פנימי בחברה ובעסק. המגוון העצום של אפשרויות בבחירת מתנות לעובדים מאפשר התכתבות עם אותו הוויה ושפה פנימית, שבחלקה היא שפה מקצועית ובחלקה שפה חברתית הנוצרת בדינמיקה המתפתחת בין העובדים השונים – ובכך להעצים אותה ולהפוך אותה ליסוד חיובי בהתנהלות של החברה.

מתנות לעובדים ניתנות בדרך כלל בתקופה של חגים, אירועים מיוחדים וכנסים. במועדים הללו, העובדים כמעט מצפים מה תהיה המתנה שאותה יקבלו; ככל שמתפתחת בחברה שלך המסורת לתת מתנות לעובדים שהינן איכותיות ויוקרתיות, כך גם רמת הציפייה לקראתן תעלה.

מתנות לעובדים הן כבר סטנדרט כמעט בכל מקום עבודה, במיוחד לקראת אירועים, חגים, כנסים וגם תאריכים אישיים של כל עובד ועובדת.

בין אם זה ביוזמתו של וועד עובדים, או חלק ממדיניותה של הנהלת העסק, מתנות לעובדים הינן חלק מהווי הארגון וחלק ממערכת הציפיות של העובדים ממעסיקיהם.

אולם ברוח הטלת הספק בכל – תכונה ישראלית ידועה – צריכה להישאל השאלה: מה היתרונות של מתנות לעובדים?

מתנות לעובדים, ככל שהן נתפסות על ידכם כבעלות ערך ושימושיות, נתפסות בעיניהם כמחווה חשובה להערכת עבודתם במסגרת העסק. כל אחד אוהב מתנות, וחש כי מי שמעניק לו אותן מעריך אותו.

שנית, מתנות לעובדים ממותגות, עם מיתוג של מקום העבודה, מעלה הן את מדד "גאוות היחידה" של העובדים כלפי מקום עבודתם, וגם את ערך הנאמנות שלהם לעבודתם. ככל שהערך הנתפס של המתנה יותר גבוה, כך ערכים אלו יעלו בהתאמה.

שלישית, מתנות לעובדים יכולות לקדם ערכים, שפה והווי פנימיים של החברה, במיוחד אם הן מעוצבות ונבנות כדי להעצים את אותם ערכים ושפה פנימיים. כך למשל, כלי עבודה ייחודיים הניתנים כמתנה, או פריטים הלקוחים מתוך השפה המקצועית של מקום העבודה, יכולים להעצים ולחזק את הערכים והידע המקצועיים של העובדים.

רביעית, מתנות לעובדים הינן כלי להגברת הגיבוש החברתי והעסקי של העובדים ביחד עם מנהליהם, ולחזק את הלכידות הכללית בתוך העסק. לכידות כזו היא חלק חשוב מהעוצמה העסקית של חברה או עסק.

חמישית, מתנות לעובדים ממותגות הן כלי פרסומי נהדר, וברוב המקרים גם זול יחסית, להפצת המסר השיווקי והפרסומי של החברה, לא רק בקרב העובדים – אלא לעיתים בחשיפה רחבה לקהל כללי וכמובן לבני המשפחה והחברים של העובדים.

מתנות לעובדים הינן מסורת ארוכת שנים, שהתפתחה בין היתר בזכות וועדי עובדים וכן במשא ומתן בין עובדים להנהלות של חברות ועסקים שונים במהלך השנים. הנהלות הבינו שחלק מתנאי ההעסקה הבסיסיים הינן הענקת מתנות לעובדים באירועים, חגים, מועדים, כנסים וכד'.

אולם נשאלת השאלה האם מתנות לעובדים מסייעות לשיפור תפוקת העובדים?

בהנחה שתפוקת העובדים תלויה בין היתר במוטיבציה שלהם לעבוד במקום עבודתם, ייתכן כי התשובה לשאלה זו היא – בעקיפין, כן.

מה מרכיב את המוטיבציה של עובדים לעבוד במקום עבודה כלשהו? מחקרים רבים מראים כי מוטיבציה לעבודה מורכבת ממרכיבים חברתיים ונפשיים רבים, ובהם מידת ההערכה שהעובדים חשים שהם מקבלים ממעסיקיהם, גאוות היחידה שלהם במקום עבודתם ומידת הנאמנות שלהם למקום עבודתם.

ככל שערכים אלו עולים, כך גם מידת שביעות הרצון שלהם וגם המוטיבציה שלהם לבוא לעבודה בכל יום ולמלא את תפקידם על הצד הטוב ביותר – עולים.

בהנחה שמתנות לעובדים הן ביטוי להערכת המעסיקים את עובדיהם, ניתן לומר כי ככל שהערך הנתפס של מתנות לעובדים עולה, כך גם תעלה תחושת ההערכה שהם מקבלים. לכן, בהתאמה, מתנות לעובדים מסייעת להעלאת התפוקה של העובדים, בהיותן ביטוי לשביעות הרצון של העובדים מהיחס אותו הם מקבלים ממעסיקיהם.

מתנות לעובדים יכולות לסייע לתפוקה של העובדים בעוד דרך – והיא הענקתן של מתנות לעובדים התורמות למקצועיות או ליכולות שלהם. מתנות שהינן בגדר כלים מקצועיים המשפרים את הליכי העבודה בעסק, או מקצרות את זמני העבודה – יכולות בהחלט לשפר את התפוקה של העובדים.

לבסוף, מתנות ממותגות לעובדים יכולות לשפר את תפוקת העסק גם בהיבט של הרחבת החשיפה והפרסום של העסק, כאשר פרסום אפקטיבי עשוי בהחלט להניב עוד מכירות, הזמנות ועבודות עבור העסק, ובכך לשפר גם כן את השורה התחתונה של העסק.

מתנות לעובדים הן דרך יפה להראות לעובדים כמה מעריכים את עבודתם, תוך כדי ציון אירועים וחגים מיוחדים לאומיים או ארגוניים, או אפילו אופן בו מעריכים עובדים ספציפיים בתאריכים החשובים להם, כגון ימי הולדת למשל.

איך זה נראה בעיני העובדים? מה האפקט שיוצרות מתנות לעובדים על הארגון כולו?

התשובה כמובן תלויה בכמות ובאיכות המתנות לעובדים. ככל שהן יותר תכופות, וכמו כן יותר איכותיות, רף הציפיות של העובדים עולה. ככל שרף ציפיות זה מתממש, והמתנות עומדות בסטנדרט הגבוה אליו הורגלו העובדים, כך גם ההתרגשות והשמחה שלהם לקראת קבלת המתנות לעובדים תגדל.

כל אחד אוהב לקבל מתנות. לא צריך להיות מדען כדי לדעת זאת… אולם מתנות במועדים קבועים, שהפכו למסורת ארגונים, הניתנות לעובדים, יכולות בהחלט להשפיע לא רק על העובדים, אלא על הארגון כולו: עובדים מרוצים הופכים את הארגון לארגון טוב יותר, יעיל יותר ורווחי יותר.

לכן, כשבוחנים מקרוב מה האפקט שיוצרות מתנות לעובדים על הארגון עצמו, בוחנים למעשה מה השפעת המתנות על העובדים עושה לארגון כולו.

ניתן לומר כי ככל שתשקיעו יותר במתנות איכותיות לעובדים, כך יחושו העובדים שמשקיעים בהם, והם ירצו להשקיע חזרה, מתוך הכרת תודה, בעבודתם בארגון – ויהפכו אותו לטוב יותר ותחרותי.

בנוסף, מתנות ממותגות לעובדים יכולות להגביר את החשיפה הפרסומית של העסק לקהל רחב, להגביר את גאוות היחידה של העובדים במקום עבודתם ואפילו לאמן את העובדים להפיץ את בשורת העסק בכל מקום בו הם ילכו.

אין ספק כי האפקט שיוצרות מתנות לעובדים על הארגון הינו חיובי, בהינתן שהמתנות הללו יוצרות הערכה חוזרת של העובדים למי שנותן אותן.

אולם נשאלת השאלה האם מתנות לעובדים מסייעות לשיפור תפוקת העובדים?

בהנחה שתפוקת העובדים תלויה בין היתר במוטיבציה שלהם לעבוד במקום עבודתם, ייתכן כי התשובה לשאלה זו היא – בעקיפין, כן.

מה מרכיב את המוטיבציה של עובדים לעבוד במקום עבודה כלשהו? מחקרים רבים מראים כי מוטיבציה לעבודה מורכבת ממרכיבים חברתיים ונפשיים רבים, ובהם מידת ההערכה שהעובדים חשים שהם מקבלים ממעסיקיהם, גאוות היחידה שלהם במקום עבודתם ומידת הנאמנות שלהם למקום עבודתם.

ככל שערכים אלו עולים, כך גם מידת שביעות הרצון שלהם וגם המוטיבציה שלהם לבוא לעבודה בכל יום ולמלא את תפקידם על הצד הטוב ביותר – עולים.

בהנחה שמתנות לעובדים הן ביטוי להערכת המעסיקים את עובדיהם, ניתן לומר כי ככל שהערך הנתפס של מתנות לעובדים עולה, כך גם תעלה תחושת ההערכה שהם מקבלים. לכן, בהתאמה, מתנות לעובדים מסייעת להעלאת התפוקה של העובדים, בהיותן ביטוי לשביעות הרצון של העובדים מהיחס אותו הם מקבלים ממעסיקיהם.

מתנות לעובדים יכולות לסייע לתפוקה של העובדים בעוד דרך – והיא הענקתן של מתנות לעובדים התורמות למקצועיות או ליכולות שלהם. מתנות שהינן בגדר כלים מקצועיים המשפרים את הליכי העבודה בעסק, או מקצרות את זמני העבודה – יכולות בהחלט לשפר את התפוקה של העובדים.

לבסוף, מתנות ממותגות לעובדים יכולות לשפר את תפוקת העסק גם בהיבט של הרחבת החשיפה והפרסום של העסק, כאשר פרסום אפקטיבי עשוי בהחלט להניב עוד מכירות, הזמנות ועבודות עבור העסק, ובכך לשפר גם כן את השורה התחתונה של העסק.

יש מישהו שלא אוהב לקבל מתנות?

נכון, אמנם טבוע במקורותינו המושג "שונא מתנות יחיה", אולם רוב בני האדם אוהבים לקבל מתנות, במיוחד כאלו שבבסיסן מסתתר מסר של הערכה של הנותן לזה שמקבל את המתנה.

נשאלת השאלה, איך מתנה לעובד מסייעת לחזק את המותג של העסק המעניק אותה לעובדיו?

לשאלה זו יש כמה תשובות:

ראשית, התשובה הברורה היא שמתנה ממותגת לעובד מסייעת בחיזוק המותג הן בעיני העובד המקבל אותה עצמו, והן בעיני כל מי שנחשף למסר הפרסומי המוטבע על המתנה עצמה. זוהי לא פעם פרסומת בעלות נמוכה משמעותית מאפיקי פרסום אחרים שנוטים להיות יקרים מאוד – ולעיתים, לא פחות אפקטיבית מאפיקי פרסום אלו.

שנית, ישנה ההשפעה הפסיכולוגית על העובד עצמו: ככל שהעובד מעריך יותר מתנה לעובד שקיבל ממעסיקו, ככל שהערך הנתפס של המתנה גבוה יותר – כך סביר להניח שיהיה מרוצה ממקום עבודתו, ממעסיקיו – ובכך גם יעביר הלאה את המסר החיובי הזה על מקום עבודתו לחבריו, למשפחתו ולקהל הרחב במקרים מסויימים.

היבט נוסף של חיזוק המותג הינו ביכולתה של מתנה לעובד לחזק את "גאוות היחידה" של העובד במקום עבודתו. כך למשל חולצות ממותגות, עם מסר ייחודי למקום העבודה, לא רק חושפות את המסר לקהל הרחב, אלא גם מגביר את תחושת השייכות והגאווה של מי שלובש אותן במקום העבודה עצמו וכן גם בציבור (ברחוב לשמל).

נראה כי גם במישרין וגם בעקיפין, מתנה לעובד מסייעת לחיזוק המותג שלך!

מתנות לעובדים הם דבר שבשגרה, אבל יש בשגרה הזו גם מעט מתח ויסוד של הפתעה: העובדים ברובם לא יודעים מה המתנה שיקבלו בחגים, באירועים או בכנסים. במקרים מסויימים, האם אפילו לא יודעים אם הם יקבלו מתנה באירוע מסויים, המגיעה להם כהפתעה מוחלטת…

אם אתם רוצים להפתיע את העובדים שלכם, נשאלת השאלה – מה הן המתנות הפופולריות ביותר לעובדים?

התשובה לשאלה הזו אינה חד משמעית, והיא תלויה מאוד במטרה של המתנה מנקודת מבטו של המעסיק הקונה את המתנה לעובדיו מצד אחד, ובערך הנתפס של המתנה או סוג המתנה הנבחר בעיני העובד, מצד שני.

אם המטרה שלך היא להרשים, מתנות פופולריות לעובדים בשנים האחרונות נמצאות בתחום הטכנולוגיה, הגאדג'טים והסלולר. ככל שהמתנה יותר יקרה או יוקרתית, כך היא תרשים יותר את העובדים שיקבלו אותה.

אם המטרה היא לעורר השראה, לרגש או להביע הערכה יתירה לעובדים, למשל עבור מאמץ מיוחד שעשו, אזי לצד המתנות הטכנולוגיות שגם כאן הוא חזק מאוד, עומדות במעמד לא פחות גבוה המתנות בתחום הבית והמטבח, המזון או הנסיעות והפנאי.

גם המשחקים השונים, עם דגש למשחקים עבור כל המשפחה, יכולים להוות מתנות פופולריות לעובדים על מנת לרגש את העובדים ולחזק את הקשר בינם לבין משפחתם, ובין משפחתם כולה לחברה.

אם המטרה היא להגביר את גאוות היחידה בארגון, לגבש את העובדים, לחזק את ערכי החברה ולפרסם אותה, אזי מתנות פופולריות לעובדים הינם בתחום מתנות קד"מ, מתנות שיווקיות שונות וכל מיני גימיקים שונים (ולפעמים גם משונים…).

בכל הנושא של מתנות לעובדים צריכה להיות מושקעת מחשבה, איזו מטרה מבקשים להשיג בהענקת המתנה. רק לאחר שקבעתם את המטרה, מומלץ לשוטט בין קטגוריות האתר שלנו, ולקבוע מתוך המגוון העצום של מתנות בו, מה הן המתנות הפופולריות ביותר לעובדים שלכם, שתתקבלנה על ידם בשמחה ובהערכה.

אירועי חברה הינם אירועים מיוחדים בהם החברה מציינת ציוני דרך בתולדותיה, פריצות דרך שיווקיות ואחרות במה שיש לה להציע לצרכניה, או חלק ממסורות וחגים לאומיים וחברתיים כלליים הנהוגים במדינה.

חלק אינטגרלי וכמעט מובן מאליו מכל אירוע חברה הינו הענקת מתנות לעובדים, שהפכו לחלק כמעט בלתי נפרד מאותם אירועים.

נשאלת השאלה, איך להתאים מתנות לעובדים לאירוע חברה?

התשובה נמצאת בגוף השאלה: המתנות לעובדים הינן חלק בלתי נפרד מתכנון אירוע החברה עצמו. אופיו, מטרתו ודרך ביצועו, כמו גם התקציב שהוקצב לאירוע החברה, יכתיבו למעשה את סוג, אופי ומחיר המתנות לעובדים שיוענקו במסגרתו.

הדבר הראשון שיש לשקול בעת התאמת המתנות לעובדים באירוע חברה הוא כמובן אופי האירוע, הנגזר ממטרתו וההקשר שלו. די ברור ומובן כי מתנות לעובדים בעת מסיבת פורים של החברה תהיינה שונות ממתנות לעובדים בעת אירוע השקת מוצר חדש בחברה או טקס חתימת שת"פ עם חברה אחרת.

לתקציב התכנון והביצוע של אירוע החברה ישנה השפעה ישירה גם על התאמת המתנות לעובדים שיוענקו בו. המתנות לעובדים תהיינה שונות מהותית וכמותית באירוע צנוע ודל תקציב, לעומת אירוע חברה גדול, נוצץ ומושקע; בראשון ייתכן כי המתנות יהיו גימיקים ממותגים זולים למדי, ואילו בסוג האירוע השני המתנות יכולות אף להיות גאדג'טים יקרים ויוקרתיים.

בכל מקרה, חשוב לבצע התאמה בין המתנות לעובדים באירוע חברה לבין תכנון וביצוע האירוע עצמו. מתנות לעובדים הם חלק מחווית האירוע, ועליהן להעצים את האירוע, להשלים אותו ולחזק אותו בעיני משתתפיו.

מתנות לעובדים הוכחו כמחזקות את הקשר בין עובדים לחברה, מגבירות את ההזדהות והגאווה שלהם בחברה וככלי פרסומי אפקטיבי הן ברמת הפרסום שהן מפיצות על גביהן באופן פיסי, והן כפרסום שהעובדים מדברים בשיחותיהם עם אנשים מחוץ לחברה, למשל בשיחה על "מה קיבלת כמתנה לחג ממקום העבודה?".

חברות ועסקים רבים מתחבטים בשאלה כמה להשקיע במתנות לעובדים, ומן הסתם בתהליך ההתלבטות הזה נשאלת השאלה – מה המחירים של מתנות לעובדים?

ובכן, זה כמו לשאול מה המחיר של מוצרי חנות מסויימת, המצויידת באלפי פריטים למכירה מסוגים שונים.

ובכל זאת, ננסה לענות באופן עקרוני לשאלה המאוד כללית הזו…

המחיר של מתנות לעובדים נגזרת מאופי ועלות הייצור שלו, מכמות המוצרים שאתם רוצים להזמין וכמובן גם מתהליך המיתוג שתרצו לשים על כל מתנה כזו לעובדים.

ברור לכל כי המחיר הבסיסי של מוצרי אלקטרוניקה וסלולר, בדרך כלל, יהיו יותר יקרים מאשר מוצרים בתחום הציוד המשרדי או הגימיקים השונים. זה כמובן הודות למורכבות של ייצור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, לעלות ייצורם וייבאום לארץ, וגם הערך הנתפס הגבוה שלהם בעיני הצרכן משחק תפקיד חשוב בתימחור של המוצרים הללו לצרכן.

כמות המוצרים הנדרשת משפיעה על מחירם גם כן. אין דומה הזמנה של 10,000 יחידות ממוצר מסויים להזמנה של 100 יחידות בלבד. בדרך כלל, ככל שהכמות תעלה, כך גם מחיר המוצר פר יחידה ירד – ואפילו באופן משמעותי של עשרות אחוזים לפעמים.

לבסוף, תהליך המיתוג על כל מוצר כזה גם הוא עולה כסף, ולכן גם משפיע על המחיר של מתנות ממותגות לעובדים. ככל שעבודת הדפוס, המורכבות הגראפית והטכנית, והכמות של הדפוס עולה – כך יעלה גם המחיר הכללי של מתנות ממותגות לעובדים.

בסופו של דבר, עבור כל כמות של מתנות לעובדים תוכלו לקבל הצעת מחיר, בכפוף למחיר היחידה ולמורכבות ההדפסה או ההטבעה של המיתוג שלך על המתנה. להצעת מחיר – צרו איתנו קשר!

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן